O Nas
Biustolandia– pasja i artyzm
Salon z charakterem
W gdańskim salonie „Biustolandia” należącym do Roberta i Nijole Hennig’ów czuje się artystyczną duszę. Może dlatego, że sama właścicielka jest aktorką musicalową. Wraz z mężem od lat prowadzi sklep z bielizną. Choć salon zmieniał lokalizację, klientki za każdym razem na nowo zakochiwały się w nowym miejscu. To głównie za sprawą właścicielki, która z pasją opowiada o każdym modelu i idealnie dopasowuje biustonosz do sylwetk.
Salon z bielizną swoje podwoje otworzył ponad 20 lat temu. Jak podkreśla Nijole Hennig wszystko zaczęło się spontanicznie. Najpierw była luźna rozmowa na ten temat, potem porady od koleżnaki i w końcu pojawił się wolny lokal. I tak to się zaczęło. Z czasem biznes zaczął się rozkręcać. Pojawiło się mnóstwo zadowolonych klientek. Sklep powiększał asortyment, a właściciele poszerzali swoją wiedzę na temat brafittingu. – Co prawda salon kilka razy zmieniał lokalizację i nawet pojawiały się myśli o zamknięciu interesu, ale wtedy zawsze z pomocą przychodziły klientki. To one nas wspierały, towarzyszyły nam przez wiele lat, dawały nowy zastrzyk energii i były inspiracją do nowych pomysłów – mówi właścicielka. Od dłuższego czasu sklep funkcjonuje w Gdańsku-Wrzeszczu, niedaleko dworca. Co prawda lokalizacja może nie najspokojniejsza, ale interesująca. Usytuowanie powoduje, że w salonie pojawia się wielenowych klientek. Mnóstwo z nich wraca. Jednak to co się liczy najbardziej – to wnętrze lokalu i asortyment. No i atmosfera. Tworzy go niezwykła właścicielka – z zawodu aktorka musicalowa. Pani Nijole, występowała na deskach teatru muzycznego Roma w Warszawie w musicalach Koty i Miss Sajgon. Wciąż doskonale odnajduje się w zawodzie – nieustannie dba nie tylko o rozwój duchowy, ale przede wszystkim o kondycję fizyczną. Co rano bowiem trenuje, a to dodaje jej mnóstwa energii na cały dzie
Sam wystój salonu jest minialistyczny. Biały salon ozdabiają proste meble i niewielkie elementy dekoracyjne, co czynią miejsce przy-tulnym i eleganckim. Dzięki temu bardzo mocno wyeksponowane są piękne modele bielizny. Właścicielka z kunsztem i gracją potraficiekawie opowiedzieć o każdym fasonie biustonosza. Asortyment też jest ciekawy. Każdy model jest dokładnie wybrany, każdy zgodny z najnowszymi trendami i co najważniejsze – z upodobaniami klientek. – Mamy wieloletnie doświadczenie, bazujemy na dobrze znanym asortymencie a także potrzebach pań – wyjaśnia pani Nijole. – Stawiamy na duże rozmiary, bazujemy na dobrej jakości i wykorzystujemy maksymalnie wiedzę o bieliźnie. Gdy widzę klientkę po raz pierwszy, od razu wiem, jaki dobrać biustonosz. Wraz z pracownicą staramy się dobrze doradzić. Nie idziemy sztywno z zasadami brafittingu, bo czasami się tak nie da. To biustonosz trzeba dopasować do klientki, a nie odwrotnie. Każdy materiał układa się inaczej. Jednej kobiecie idealnie pasuje biustonosz płytki, innej balkonetka, jeszcze innej głęboki, miękki lub push-up. Ma nie być za ciasno, za luźno czy za sztywno. Każda klientka musi czuć się komfortowo. Wolę nie sprzedać biustonosza niż polecić zły – zaznacza właścicielka. Salon oferuje głównie marki sprawdzone, ulubione przez klientki. A co lubią szczególnie? Hafty i gipiurę od Samanta, duże rozmiary Nessa, wygodne biustonosze marki Alles, półusztywniane staniki marki Dalia K24, spacery marki Corin, push-up’y od Konrad, nieco tańszą Ava czy designerskie fasony Ewa Bien.
Od wielu lat z powodzeniem funkcjonuje sklepowy fanpage. To właśnie na nim pojawiają się wszelkie nowości, promocje, informacje czy wydarzenia. Nie brakuje także opinii od samych klientek. Bardzo pozytywnych. Plany na przyszłość państwa Hennig są związane z roz-wojem biznesu bieliźniarskiego. Coraz częściej w myślach kiełkuje pomysł utworzenia sklepu internetowego. – Znamy branżę i mamy jej świadomość – podkreśla pani Nijole. – Dziś nie wystarczy zamówić do salonu rozmiary czy fasony, które rokują. Dziś należy wyprzedzać potrzeby, zagospodarowywać nisze i mieć to, czego inni nie mają. I najważniejsze – mieć pasję. Nic bardziej nie podbudowuje właściciela niż słowa „nigdy mnie nie obsłużono, tak, jak u Pani”. To największa pochwała – podkreśla szefowa salonu.
Marki: Samanta, Nessa, Alles, Dalia, Corin, Konrad, Ava, Eva Bien.
Salon Biustolandia, ul Dmowskiego 11, Gdańsk-Wrzeszcz 80-243
tel.: 505 995 681,
E-mail: kontakt@biustolandia.pl